2015年10月9日星期五

有趣對話(四十六) 電視機與博士

這星期家中的電箱的水線掣經常跳掣,經過不停的嘗試,終於搵到有問題的電器很大可能是部電視機。冇得睇電視,小朋友緊係牙痛咁嘅聲啦!今早上學的路上......

媽媽:要搵電器師傅上黎檢查和維修了。
翹翹:爸爸唔係博士黎嘅咩?!!!!!!(他真的以為博士係咩嘢都識)
媽媽(勁忍笑):......即係呢......維修機器電線這些工作是一作危險的工作,一不小心就會觸電而受傷或死,是要經過專業的訓練和考試,合格後才可以有資格做這危險的事情。爸爸冇學過這知識和冇考這方面的牌。

翹翹:咁爸爸又識得維修我Thomas and Friends嘅玩具和換電.
媽媽(快要爆笑了):呀~那是電芯,危險性低好多好多的,唔係博士都做到的。

媽媽:面壁狂笑(不能給翹翹看見,否則他以為我取笑他而不開心的)
翊翊:(給他留意到)你係度笑咩嘢?

翹翹這隻小一雞實在太可愛了!

沒有留言:

發佈留言