2014年11月14日星期五

有趣對話(三十七) 大屋與家務

兩隻小朋友睇電視,見到廣告裏人家住在一間大屋~~
翊翊:嘩!間屋好大,我好鍾意呀!
翹翹:我都好鍾意呀!
媽媽:(我正在辛苦地打掃)我唔鍾意咁大間屋,會打掃到死呢!
翊翊:我會幫你打掃架!(但他正躺在沙發上)
媽媽:(雙手叉腰)你地兩個,如果你地第時有錢買大屋,但係唔識自己做家務都唔準買,否則大屋都變垃圾屋。依家快d去執屋(簡直火都黎!)
兩隻嘢立即火速執屋(玩具)!

就正如d高官所講,做人要務實點好,所以小朋友應從學做家務開始,想住大屋,就要循序漸進,不能一步到位!
新年時應給兩隻嘢一條黃色揮春:我要住大屋!(貼係佢地額頭,佢地一定勁開心! :p)

沒有留言:

發佈留言