2014年11月21日星期五

有趣對話(三十八) 擁抱

從"擁抱"得出來的笑話!!!!
有天,當翹翹做完功課,媽媽"見有d時間",便說:過黎,我地黎過深情的擁抱吧!
翹翹被媽媽擁入懷中時說:原來你係咁鍾意我架!?
媽媽平和地回應:係呀! 你今日先知呀!?
今吃完午餐後,媽媽又對翹翹說:你去午睡一陣,免得你去接哥哥放學時在路上一邊行一邊釣魚。但我會叫醒你,把你帶在身邊的,因為我要保護你的。
翹翹:你怕我俾壞人捉? 如果我俾壞人捉左,你係咪會喊架?
媽媽:緊係會喊啦! 你知唔知點解?
翹翹搖頭:唔知。
媽媽"明確而又堅定"地說:因為我好愛你架嘛!!!
翹翹聽後的反應是… 即時爆笑!!! (好似出生以來最好聽的笑話)
唉! 諗住同d仔玩心照,唔駛講咁多,他明我愛佢地的,似乎他們年紀太細未夠成熟玩心照添,往後要多加一兩句情深的說話才可以了,畫公仔要畫出腸的:)
昨天早上,老公給了我一個深情的擁抱。原來係有d嘢…
晚上他告知我,原來他夢見我死鬼左,唔怪得啦!
不過亮點在後,在夢中,我雖死了,但他說我仲煮緊飯,即咩意思~~死都要煮飯俾佢食囉!!!! ;p ;p
真開心,天天都有搞笑嘢! 哈哈!

沒有留言:

發佈留言